Print Page

Volume 8 (2002) No. 1

Jeffrey Kurtzman and Linda Maria Koldau

Trombe, Trombe d'argento, Trombe squarciate, Tromboni, and Pifferi in Venetian Processions and Ceremonies of the Sixteenth and Seventeenth Centuries

Document 15: Description of a celebration in Piazza San Marco, September 20, 1515.  From Marino Sanuto, I Diarii, 21, col. 130.

Et fu fato su la Piaza bellissime feste, di fuogi in Piaza grandissimi e lumiere a le colone dil Palazo e atorno il Palazo in Piaza trato grandissime artelarie; poi sopra la chiexia di San Marco erano trombe e pifari che sonavano, et davanti una Nostra Donna che li fo cantato alcuni salmi per raxon di canto con soni di trombe, pifari, corneti e altri instrumenti musici, che fo bel sentir.  La Piaza era piena di homeni e femene, et cussì barche assaissime per Canal vedendo i fuogi, et a le case sopra et ante dite fo fato gran feste, videlicet, orator di Franza, capitano zeneral, Trinitae et a cha' di quelli di Port.  Item, a la Zuecha dove stà . . . et in altri luogi di la terra, etiam a santo Aponal gran feste sul campo, caze et balli, etc. et in altre contrade, ita che la terra stete in festa fin hore 6.

Return to note 187.

Return to note 195.

Return to note 397.

Return to note 411.